Nyt on suoritettu ensimmäinen lomamatkakin. Koko lauman voimin suunnattiin kohti Oulua ja siitä ylöspäin Kuivaniemeen.
pe-ma koirat saivat juosta vapaana pihalla ja auttaa mettätöissä.
Ainut, josta punkkeja löytyi, oli minä. Koirista ei ole salamatkustajia
löytynyt.
Pirillä on ollut nyt kaksi päivää vatsa sekaisin. En tiedä sitten söikö
se siellä ulkona jotakin sopimatonta vai mikä sitä vaivaa. Olin
näkevinäni että kakan seassa olisi ollut mato, mutta voipi myös olla
että vain kuvittelin omiani. Silti se saa tänään niskaansa
ivermektiinit ja viimeistään 11. vkon kohdalla axilurit.
Alunperin meillä syötiin ruoka kummallisen hitaasti verrattuna siihen
mitä se söi kasvattajalla. Viikonloppu ulkosalla teki sitten sen verran
nälkää että kuppi syödään samaan tapaan mitä Helmikin on aina syönyt:
pitää suurinpiirtein pultata kuppi lattiaan jossei halua että kuppikin
menee kitusista alas.. Ehkä nyt viitsii käydä kokeilemassa sitä
ensimmäistä jälkeäkin :).
Nyt muuten Piri todellakin tunnistaa jo oman nimensä, kuin myös nimen
Räpsy ja Piru. "Ei ota" alkaa myös ajoittain olemaan ymmärryksessä.
Kaputtkin nähtiin leikkivän mökillä Pirin kanssa kerran. Ehkä se pikkuhiljaa pennulle lämpenee :).
tiistai, 17. toukokuu 2005
Kommentit